טלי סיני סטודיו למיתוג עסקי ובניית אתרים

עיצוב גרפי,
תפריט המוצרים שלי

מאת טלי סיני

לוגו​

נשמע כמו לגו … אבל לא!!! לוגו זה לא משחק ילדים, אך בו זמנית המגרש שמעצבים גרפיים מרגישים בו ממש בנוח. וכשמדובר במעצבת גרפית אפילו הילדים חשים בהבדלים.

במילים מעוצבות יותר, הלוגו הוא הבייבי בסביבתי הטבעית והסמל שמוביל כול חברה / עסק  ומטביע את חותם החברה על מוצריה ובכול אובייקט שקשור לחברה או העסק.

ואם נדייק עוד טיפ טיפה… הלוגו הוא הסמל המסחרי והזיהוי של כול עסק, לאורך שנים ובמגרש של החברות והארגונים הגדולים יש נטייה להלביש את הלוגו בצו האופנה.

חברות גדולות כמו קוקה קולה, תנובה ודומיהם תמיד מרעננות את הסמל המסחרי, על מנת ליצור חדשנות וריפרש ללוגו, אותו סמל קטן שמשאיר אותן גדולות ובלב ליבו של המיינסטרים המסחרי.

מה נשתנה מאז ועד היום בעיצוב לוגו ?! 

כמו בכול תחום גם כאן יש נטייה לשמור על אותנטיות ושמירה על פרופורציות. מאידך הקווים הנקיים והבלטת המסר יוצרים שוני, חדשנות ולמעזים פרובוקציה חדשה ומפתה.

Photo by Iker Urteaga on Unsplash

עיצוב ובניית אתרים

בית החלומות הווירטואלי של החברה או העסק והקשר אינסטנט שנמצא ברשת.

בעולם בו אנו מבקשים ודורשים תקשורת אינסטנט… נדרש וקיים צורך ליצור ויזואליות בולטת ומעניינת, נקייה וקריאטיבית וכזו שמעבירה מסר בקווים, איורים צבעים ומילים.

עיצוב פתוח המהווה חלק אינטגראלי עם אופייה של החברה או העסק, יעניין את הגולש וישאיר אותו באתר ואף יגרום לו להרגיש שממש אבל ממש השקיעו מחשבה עבורו.

עיצוב אתרים אצל המומחים פחות זה יותר – ללא הגזמות, סגנון מינימליסטי ודיוק הוא נשמת אפם של מעצבי אתרים בעידן המילניום.

לתיק עבודות אתרי אינטרנט לחץ כאן

Photo by Ben Kolde on Unsplash

עיצוב כרטיס ביקור

עיצוב כרטיס הביקור יכול לשכנע כל כף יד לשמור ולנצור אותו לנצח. אני מזהירה מראש כי יש אפילו שיכולים לפתח אובססיה לכרטיס הביקור ויפתחו עמו קשר הדוק במיוחד… התנאים לכבוש אחרים לכרטיס ביקור מהסרטים הם: קווים מודרניים, חפים מקישוטיות ייתר, מעביר מסר ברור והימנעות מצפיפות ייתר עיצובית או מילולית. רק כרטיס ביקור שכזה יצעק מכל ארנק ומקומות מסתור אחרים, בהם שומר ונוצר אותו מקבלו. עיצוב מקצועי של כרטיס ביקור מאפיין עסקים, שירותים ומוצרים בגודל קטן ועם מסר גדול.

עיצוב אריזות וקופסאות

עיצוב אריזות, הנו תחום שתפס תאוצה בשנים האחרונות ודורש דמיון קונספטואלי ומקוריות כיאה לאריזת המוצרים. בסטודיו המעוצב שלי מיד מבחינים בפטיש לעיצוב אריזות שדורש אספנות והתבוננות מעמיקה עוד לפני חשיפת המוצר שבפנים. אם בעבר האריזה הייתה עוד אריזה… כיום ניתן להבחין ואף לקבוע כי קיימים לא מעט אנשים עם נטייה לשימור האריזות כאקססוריז יקר לא פחות מקופסת התכשיטים הפרטית שלהם. הנטייה נעוצה בעיצוב אריזה לא  קונבנציונאלית וכזו שמשכנעת אותם עוד לפני המוצר.

שילוט חוצות, מודעות לעיתונות, עיצוב לדפוס וכרזות

עושים מהפכות פרסום בעידן המודרני. שילוט חוצות גדול ומשולט לכול עבר תופס את דעתו ועינו של הצרכן ואפילו גורם לו להתעניין ולצפות בשלט כאילו עכשיו הוא צופה בסרט. העברת המסר דורשת בהירות ומיקוד כיאה לחוצות ולתפיסת המרחב בין בליל השלטים הקיימים . הוויזואליות מנצחת ותורמת להעברת המסר באופן מפתה, וכזה שמגביר את הסקרנות לא רק של החתול.

עיצוב ניידת משרדית

השקעה בפרסום בשלל הדרכים המוצעות כיום, כרטיסי הביקור והלוגו הם הראשונים שעליהם משקיעים, למרות שאין צורך לשבור תכניות חיסכון, כדי להגשים ולהנציח את המיזם, העסק וכל רעיון שיווקי כזה או אחר. לצידם עיצוב הניירת המשרדית מהדף שנשלח במייל ונעטף במעטפה היא ממתגת בדרך הקונבנציונאלית והמקובלת מאז ועד היום. עיצוב ניירת משרדית נצמדת לסימן המסחרי אשר מוטבע על כול מעטפה, דף וברושור של החברה או העסק.

 

חוץ ממה שציינתי פה למעלה, אני מעצבת עמודי פייסבוק, תפריטים למסעדות, עיצוב ובניית ניוזליטרים ועמוד נחיתה ועוד..