טלי סיני סטודיו למיתוג עסקי ובניית אתרים

מיתוג מהו?
ולמה הוא כל כך חשוב?

מאת טלי סיני

מיתוג מבליט  את ההיבטים החשובים ביותר של העסק. בין אם העסק היא חנות אופנה, שירותי שיווק, צלם מוכשר או קונדיטורית מתוקה. הטונים המצעידים את העסק בין הצלחה לכישלון הוא מיתוג והבלטת המותג נכון או לא נכון.

אז איך אני ממתגת?

זה מתחיל בעיצוב לוגו, כן הוא הנסיך שמתנוסס בכל מקום עבור העסק שלכם. בחירת לוגו בעל נראות ויזואלית מרשימה ונקייה אינה מכבידה אלא מכבדת. כל מעצבת גרפית… סמליליה הם הבייבי והספציאל שלה. כמעצבת גרפית מנוסה ומיומנת, ההבחנה והעיצוב המתאימים בבחירת לוגו בלתי נפרדים מכם וממני. בתוך כך, ניסיוני השופע בתחום העיצוב והדפוס, מעניק לעסק שלכם יתרון במיתוג ממוקד כמו בול קליעה.

Photo by Jack Kaminski on Unsplash

מיתוג גם לפרטים הקטנים!

לא מעט פרטים קטנים לעיתים נראים פחות חשובים. מאידך, הקטנים  הללו מקבלים מימד חשוב ומשפיע בתהליך המיתוג ובחירתו. לפיכך, הם בעלי  גורם משפיע על לקוחות העסק ומבדל אותו מול המתחרים.

מוצר טוב ושירות מעולה

אין לי ספק שזה אכן מה שהעסק שלכם מוכר ונותן. מאידך, גם כשיש מוצר ושירותים מצוינים המיתוג הוא בלתי נמנע וחשוב כל כך. הניסיון כמעצבת גרפית רקם לי צוהר מול עסקים שנדרש עבורם מיתוג מחדש, מעיצוב הלוגו ושאר ניירת ממתגת הפכו לחשובים בתקופותיו השונות של העסק.

חברת קוקה קולה ותנובה וענקיות אחרות צריכות מיתוג? נדרש עבורם חידוש לוגו?

בטח הנהנתם שלא! אז כן! גם הענקיות ממתגות את עצמן כל פעם מחדש, כי זה מאסט.

Photo by Jake Hills on Unsplash

מיתוג של מקסימום הצלחה

המקסימליות במיתוג היא המפתח להצלחת העסק בין אם קטן, גדול או ענק. העיצוב זה בעצם מינוף, זה בעצם מיתוג. מעצב גרפי ומעצבת גרפית הינם קווני המיתוג, אמונים על עיצוב התדמית של העסק. החל מעיצוב לוגו, ניירת, אתר, אריזות ואפילו פנקסי ממו. כל אלו מהווים אבני בנייה ומנוף להצלחת העסק.

Photo by 煜翔 肖 on Unsplash

מיתוג עיסקי רענן

הרעננות כל כך חשובה לי ואני סמוכה ובטוחה שגם לכם. הצוות בסטודיו טלי – אנרגטי, קראייטיבי, שבכל  פעם שנדרש מיתוג זה מרנין את מחשבתם ובעיקר שלי. חושבים מחוץ לקופסאות ומלבנים ובעיקר מעצבים ומעצבים מיתוג לעסקים.

אני וצוות הסטודיו נעתרים תמיד לתערוכות, כנסים וכל מה שתורם לידע חדשני בתחום העיצוב לעסקים.

אתם יותר ממוזמנים למתג את העסק בשיתוף פעולה מלא, באמפטיה והקשבה שהם בארסנל שלי ומתן פתרונות מועילים, יעילים ומעולים לעסק שלכם. תציצו באתר אין בו וילון, לקוחותיי עברו שינוי אסטרטגי שבחרו מיתוג עבור עסק חדש ומוצר חדש, ועסקים שהיו חייבים רעננות וחידושים.

חשוב לי למתג, לעצב, לראות, להגשים ולהוביל את העסק ואתכם בדרך למותג ומוצלח.  

אז צרו קשר עוד היום לקבלת הצעת מחיר